pengikut saye

Sunday 2 October 2011

pmr vs birthday

hello , salam satu malaysia

harini bufday kawan kyte yang paling kyte sayang

carik la kat facebook
kat friends kyte pun ade
nama dy jamnin sue
nama penuh kat dalam ic , 
jasmin suraya bt jasmani
kelas sama dengan kelas aku
and boleh dikatakan dy faham aku la


andand (!!)
besok pulakk bufday aku
and lusa pmr start

harini ?
banyak bende jadi

the bestboyfriendever aku ade problem
and dy tak moh aku masuk campur


pasal ape , tu aku tak tau
dy sendiri taknak gtao aku

pape pun , aku tetap sayang korang
kat mane pun aku ade ,

aku takkan lupe korang
sayang korang ketadketad !
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


and 
anggap la ni untuk hadiah bufday kau dari aku , yaya


aku sayang kau .  ♥ ♥

aku sayang capital N  ♥ ♥



aku sayang korang sampai bilebile

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




p/s : sorry tak de gambar . malas nak upload . lambat

ngeee~ :>

No comments:

Post a Comment