pengikut saye

Saturday 15 October 2011

lost-ing him



hey guys
tak update .
lame gak kan ?
hmm , 
actually , i'm in a bad mood in last few days

seriously , sumpah aku ta tau kenapa aku behave macam ni
dada aku pilu
nak cakap aku nak nangis , 
berjuta kali doe aku nangis cam orang tak betul



entah la ,
maybe lepas aku dengar satu news ni
aku terus patah semangat
time tu aku rasa dah tade sape aku patut believe 



listen ,
aku ta nak hilang kau
aku ta bole bayangkan aku hidup tanpa kau

tahla ,
aku rasa macam aku akan hilang kau selamanya
aku ta nak bende tu jadi

aku cume rase aku ni bukan sapesape pada kau
aku dahla ta de sapesape
ile kau pulak buad macam ni ,
aku terkilan sangad


aku faham kau ade problem .
aku faham kau stress .
aku faham kau nak alone .

tapi kau bukannye ta tau aku always ade
kalau nak luahkan semua problem kau
aku ade ,
kalau nak teman , 
aku ade , 
tak pernah kau takde , kan ?

and bile kau bagi aku mesej tu ,
menggigil tangan aku tau tak ?
and i'm just like


hell yeah , 
aku rasa aku hidup for nothing


*hope bnde ni gerak

selalu macam ni .
tapi aku percaya kau , tau tak ?
pape je laa yang kau cakap ,
pape jee laa yang kau buad ,
pape jee laa yang berkaitan ,
aku memang percaya

tapi , 
tengok la ape yang kau buad
aku ingat lagi semua tentang kita
ape yang kau suke ,
ape yang kau tak suke
bile kau buad ni , 
bile kau macam ni ,

that's all just a history


aku rindu my old bossomfriend

:'(


No comments:

Post a Comment