pengikut saye

Monday 3 October 2011

bufday girl is here !!

hello people !
hehe
harini pulakk bufday saye

so , 
urutan sapesape yang wish saye bufday harini

first !


bestboyfriendever aku !
ngeee~ ♥ 
dy orang pertama wish and post kat wall aku .
saje je bukak pukul 2 pagi 
hehe 



second !



yang sebelah kiri tu .
ngeee~ 
dy la bestfriend aku .
naiknaik bas je , dy jerit .
cyda ! hapy besday ! 
pastu dy gelakk
hape je la budakk ni
tapi aku sukee~ heee~ 




yang ke-3



hekk hekk hekk :D

datang sekola je ,
sampai je kat tapak perhimpunan ,
dy jerit ! (same je sume kawan aku)
cydaa !! happy bufday !
ngeeee~ 
sengih je pas dy jerit
aku pun , layan je la minah ni . hehe 



lepas tu , 
lepas nyanyi lagu patriotik sume ,
ina dengan maggie jerit dari depan
itekk ! happy bufday~
haha
aku sempat gelak je sebelum cikgu marah




masuk dewan . . . . . . . . .





ramai la yang wish .
and
aku tak bole lupe
waktu pacek nabel bagi bufdaY present


haha 
aku ta moh citer kat sini


pastu aku bukak pesbuk yang tercinta


ramai yang nak post kat wall , tapi tak dapat
sebab aku hide 
hehe
then aku bukak balekk , kesian dorang nak wish tak dapat

antaranya , yang bawah ni


yang ni favourite
dy selalu buad status yang menarik
kite suke ! 
yang ni... entah la
hehe :p

yang ni nabel
dy la yang panggil aku kat atas tu
hehe
dy bestboyfriendever aku

yang ni hasan .
kawan aku yang the best !
aku sayang dy !
hehe

yang ni adekk saye
kite sayang dy !
ngeee~

yang nii . . .
tak tau nak cakap cemane
hehe


pastu kite dapat birthday present yang ni .

 heee~ yang ni la first present yang kite dapat 
yang dari pacek nabel


yang lain ? 
belom bukak

dah la
nak study pulakk
besuk nak PMR dah ni

bak kate sister kite ,
study , jangan stado
haha

babai semua

have a nice day on my birthday !
hehe 


No comments:

Post a Comment