pengikut saye

Thursday 29 September 2011

pmr lagi -.-'

lagi 4 hari nak pmr
tarikh pmr 4 oktober 2011
tarikh sebelumnya ,
bufday aku . 
-.-'


yang ni salah zu
sape suruh ingatkan aku psal bufday tu
urrghh !
aku taknak ingat la sebenarnya


oke ,
back to the topic

aku tak sure aku dah ready or tak
hmmm
taktau nak ulas macammane
mathematics aku dah oke
english need improvement
sejarah jangan cakapla , taktau ape naseb dy
geografi aku naik turun 
kemahiran hidup pun same
pendidikan agama islam oke la
science aku macam hape tah
bahasa melayu aku , insyallah aku boleh score. . . . .


ngeee~
'',
anda pun doakan aku ye , 


untuk kawankawan aku kat luar sane ,
aku ucapkan hwaiting !!

do the best , and jangan stress
lepas ni , kite enjoy~

hehe

p/s : bak kate pacek capyt , 

8A MILIK KITE !! YEAH !!


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

1 comment: