pengikut saye

Wednesday 12 October 2011

friends like family part II

hai hai pals !
dulu aku ade janji nak buad part II kan
here it goes !
:D

haritu sampai kat jasmin ke dak zu
tah la ,
ta engat
harini aku nak sambung


ke-4 (in my life)


nih macek maro kyte !
haha
kan masyi ?
ngeee~
sayang kau !
dy ni kawan yang aku dah anggap macam my own sista
tak kesah la kaka ke adekk ,
aku sayang kau , mas ! :D


yang ke-5

 adekk kecikk saye

 uty kecik ! haha :p

 muiz ! haha ! the best brother ever ! :D

 adekk eikin ! haha si comel kecikk ni

kaka buddy ! ngeee~ 

the only little brother ! :D

atas ni , 
semua adekk-2 , kaka dengan abang saye !
ngeee~
saya sayang dorang !
sape usik ,
siap korang .
i will make u regret knowing me !
haha :D

besties saye yang last ! *macam last sangad je*


daya !
haha , ta de la bestie cemane un
bese bese je , 
tapi ! 
aku sayang dy gilegilegilegile !
haha XD
tak caye ?
haha , sukati korang laa

btw , 
sekola boring tahap cipan harini

duk dalam dewan dari pagi sampai balek
baek ta yah skola .
betul ?
grrr !

naseb baek la tadi cikgu mintak tolong staple kertas ppeperiksaan akhir tahun budakk batch lain
hmm , 
dapat gak buad keje siked
daripada duk borak-2 , buad keje gile .
haha , 
hey , no offense !
ngeee~


last picture !





babai bloggy !
:D

No comments:

Post a Comment