pengikut saye

Saturday 8 October 2011

today is a feelingless day

hello buddies~
i'm back !
haha 
okay , 
i'm gonna tells you guys about my day

i'll tell you shortly
it was so ..

JERK !!

okay ,
first bile bangun tidur ,
dengar budakbudakk ni main lappy aku
fine , tak kesah la sebab aku mengantuk time tu
yang tak tahan ,
4-5 kali dy biseng !
bukak lagu CINTA MUKABUKU

dahla aku tak suke lagu tu
lagi la dy bukak 
kalu tengah hari takpe gak la
bole la aku kurung diri dalam bilik ,
buad bende tak pekdah ke
ni takk ! pukul 5.30 tau takk ?
grrr ! geram aku


next ,
bile dah bangun , gosok gigi , sarapan ,
nak siap gy sekolah ni ,
sebab ade kelas math for the last time
lastlast , dah kumpul kain , baju , tudung untuk gosok .

amekaw ! takde duit pulakk nak gy kelas
shit ! nanges gilegile aku tadi
uuhhh ! nak jumpe bossonfriend aku !

then , aku pegi main dengan pesu je la

lepas main + bersihkan pesu ,
bukak fb 
kesengalan aku bermula dengan tem aku !
ngeee~ nak tengok tak tem aku ?
bawah ni dy


ngeh ngeh ngeh !
tapi budakkbudakk tu menyalak lagi nak on9 !
ishh .
sebukk jee budakkbudakk ni


sebelum tu , 
sempat gak aku chat dengan arsyad
yg mane satu ? 
yang ni la dy~



ngee~
lepas tu , 
tak tau ape jadi kat aku , 
buang tebiat kot ,

aku basuh baju ,
angkat baju kat ampaian ,
basuh pinggan ,
masak nasik ,
kemas bilek ,

-.-'

petang nye pulakk ,
dah promise nak on9 kul 4 ,
aku tunggu punye la lame ,
sampai kul 5.30 petang !

pastu , gatal buad status ,
amekaw !
ni jadi !









satu je aku nak cakap kat kau , amin ,
siap kau hari isnin nanti
aku kerjakan kau betolbetol !
-.-''


sekarang !
mood aku macam ni


nak tido !




and aku ,

nakk . . . . . . . . . .






aku nak makan dulu~ hehe



p/s : aku rindu bossonfriend aku .ta dapat jumpe dy lagi harini . masuk harini , dah 3 hari tak jumpe dy . :'(
        korang jaga diri yaw ! 



last picture dari aku !



annyong ! (:

No comments:

Post a Comment