pengikut saye

Saturday 29 October 2011

mimpi


hello para followers yang setia
hello para pembaca yang rajin
hello awesome world

okay ,
dah 2 hari aku alami mimpi yang pelik
semalam , (28/10/2011)
aku mimpi zuraidah dengan masyitah tinggalkan aku sorangsorang
ta tau laa korang akan buad aku macam tuh or takk
anyway , aku harap tak and never

and today (29/10/2011)
aku mimpi aku bertunang dengan . . . . .
maaf , aku  mimpi  aku bertunang dengan syafiq zaidi akhir tahun niy
aku tak tau macam mane aku bole jadi bertunang dengan kau ,
and , once again aku mintak maaf 
*tak tau kenapa aku mintak maaf*


and kalau tanye aku pun ,
aku ta suke dapat mimpi macam niy ,

ditinggalkan and being a fiancee to a boy that i don't know him fully
ergghhh ! its hurt !



tengok !
gambar atas tu focus kat mane ?
tocang dy kan ?
her hair , right ?

ahah ! >O<!

i've got a haircut !
aku pergi sendiri and balik sendiri
masa aku do my haircut ,
aku ta pandang langsung cermin tuh
andand (!!)
aku gunting rambut kat kuala jee ,
sebelah klinik dr. adam tu



aku ta berani tengok ,
kalau aku tengok mesti aku gelakgelak 
and aku nak suprise diri aku dengan hasil haircut yang baru niy

and fyi ,
my super new hair ,
is my dream hair
haha !
mesti korang gelakk kan ?

whatever~

(tangan ke dada , mata ke atas)
ada aku kesah ? :p



aku super excited bile aunty tu kate dah siap ,
bile aku tengok ,
seriously , aku rase nak jerit kuadkuad
my face , like tombol pintu yang bulat tu 
my superduper new hair , pendekk

wahhh !! selesa !
betul niy !



korang !
korang na tengok ta my superduper new hair ?
ahah !
malam tadi jugakk aku take picture sebab too excited

ni dy !


kalau nak tengok gambar kat facebook aku ,
yang ni aku bagi link



and finally , last picture


annyong ! :D

No comments:

Post a Comment