pengikut saye

Saturday 15 October 2011

kau permata jiwaku ♥


morning .
officially , mata aku bengkak
disebabkan aku menangis malam ni ,

the truth have been revealed .
dada aku dah lega
and kepala aku tak lagi berat
yang mula berat dari 4/10/2011 haritu


dalam post yang sebelum ni ,
aku ade merintih tentang bossomfriend aku ken ?
okay ,
post yang ni pulak masih lagi tentang dy ,
tapi lain siked

tadi aku dah bincang dengan 2 orang besties aku
dorang sahabad aku dengan bossomfriend aku ni ,
errr , yang sorang tu adekk dy ,
okay ,
nak tengok muke dorang ?
sila laa lihat




kami dah discuss
and aku dah dapat tau ape problem dy
and aku . . . . .

aku ta tau kenapa ,
aku rasa macam dy nak pergi tinggalkan aku
tapi , mas dengan zue dah tenangkan aku
so , aku ta yah nak fikir pape dah


all i got to do is ,
stop fikir pasal bnde niy
just think positive
and live my life
let my life shines again~

then ,
malam niy
aku susah siked nak tydo
maybe sebab mate aku saked sangat kod
umm , iono ,


okay ,
aku rase ,
tu je kod ape yang aku nak share malam niy

annyong~


p/s : aku dah bole senyum ! :D

No comments:

Post a Comment