pengikut saye

Thursday 29 December 2011

KEHILANGAN

asalamualaikum bloggers
hello dearest followers
heyya sweet stalkers


hmm , sumpah aku rasa kehilangan sekarang
sebab ?
ehh ehh . lupa pulakk nak bagitahu
okayy . actually my best buddy dah tader
ehh ! bukan meninggal laa .
dy just pergi jauh dari sisi aku .
cehh ! macam orang falling pulakk

dy nak kerja and terpaksa laa pergi . . . .
err . . mane tah . dah lupe .
tapi jauh laa . 


sedih ade , rasa tak best ade , rasa happy tader .
sumpah macam . . . . . err
entah ! ta tau na describe macam mane .
dah laa dy my buddy
dy sokong aku bile aku sedih
tapi banyak kali buad aku sakit hati
tapi pebende yang dy buad ,
aku ta kesah act .
kadang-kadang , aku asyik tergelak je bila ada dengan dy



okayy , aku dah start mengenang bende karut-marut .
btw , dy dengan aku dah jumpe for the last time before dy balik next march
okay , dah mula rindu dy walaupun baru 1 hari ta jumpe ,
hmm , macamane laa nanti aku 3 bulan ni ?
bole ke ta aku fokus ty ?
haishh , insyallah boleh


aku rasa aku asyik bebel pasal dy je nihh .
haha , memang lahh .
dah entry nih pasal dy pun kan ?
haha , okay stop ! -.-'

last picture from me ,


haha , okaybai . see you again ! weee~

No comments:

Post a Comment