pengikut saye

Sunday 10 July 2011

pesanan terakhir

saya tak boleh tahan nangis dah ni
mama dah nak ambil lappy saya
lepas ni , dah tak dapat online facebook and update blog ni lagi
airmata tak nak berhenti
saya sayang anda semua . 




PESANAN :

 zu , saya harap awak boleh tolong jagakan blog saya dan tolong tengok-tengokkan facebook saya .
andand , kalau ada ape-ape , tolong bagitahu saya . terima kasih atas kerjasama anda . :)

abang , adek risaukan abang . seriusly adek tak tenang sebab abang kate ade masalah yang perlu diselesaikan . adek harap abang takde ape-ape . anyway , adek harap abang tak rimas dengan adek sebab adek first time ade abang macam abang . harap abang maafkan adek kalau adek ade buad salah dekat abang . abang , adek sayang abang . abang jage diri abang baek-baek . adek nak jumpe abang kalau berkesempatan . :(

daya , kalau kamu online , kamu tolong tengok-tengokkan facebook saya ea . tu pun kalau kamu online . kalau tak boleh , tak pe . saya faham . tapi kalau kamu online , tolong ye .







sekarang ni , nothing can cheer me up 
neither ice-cream and chocolate
truthly disappointed . :'(
= = '



selalu berdoa saya dah melepasi pmr
biar saya tak depressed and kecewa sampai macam ni
tapi mungkin ada hikmah disebalik semua ni
jadi......

dear readers , 

i hope you will pray for my 
succes . and i hope you 
will pray for my 'kesabaran'
agar jadi lebih tinggi dan
lebih kuat . doa anda , 
saya hargai dan saya 
sanjungi . terima kasih atas
kesudian anda mendoakan saya . 

lastly , 
babai kawan2 .
babai abang .
babai dunia blogger .
:(

No comments:

Post a Comment