pengikut saye

Saturday 9 July 2011

only him

abang . 
secara jujur, dia orang pertama membuat saya panggil orang lelaki abang 
selama ni , saya panggil orang lelaki atas dari umur saya dengan nama mereka sahaja 
sebabnya adalah saya geli panggil nama 'abang' sebenarnya 
abang saya sendiri saya panggil nama dia sahaja 
tapi , sejak kehadiran dia dalam hidup saya beberapa hari lepas 
dia mengajar saya menyebut perkataan 'abang' 
then , sejak dari hari tu, 
saya telah terbiasa dengan panggilan abang dengan dia
terima kasih , abang .
sebab dah ajar adek . 

abang saya model . hehe . :p

abang , 
adek rase sepanjang tempoh perkenalan kita ni,
adek dapat kenal abang 
abang seorang abang yang baek , kelakar , responsible
abang pun seorang yang sabar
adek harap abang tak putus asa tunggu bakal kakak ipar adek tuh . :p
walaupun kita jauh , tak pernah jumpa , 
adek sayang abang and adek akan sentiasa doakan abang dengan bakal kakak ipar adek tu .


abang , 
bagi adek , abang adalah satu-satunya abang adek
abang , wherever you go , 
whatever you do ,
take care and smile , abang . 

nak cakap lagi 
tapi tak tau nak
 cakap ape . :p
<3 

No comments:

Post a Comment