pengikut saye

Tuesday 21 June 2011

ouh ! i miss u , babe !

damn !
its father's day .
i dunno how to describe my feelings .
mybe its sad , maybe its angry .
i just don't know .
u know what ?
my father is gone .
i don't trust any man except him .
seriusly , bile someone came into my life ,
i started to trust man .
i don't wanna share it here .
kembali ke topic asal .
aku ta tao hari ni ....
ta tao na cakap ape .
bukak fb , everyone greeting themselves HAPPY FATHER'S DAY !
 i said (whisper) : wadehel , are they tryin' to make me mad ?
then , aku nmpak status fara saying : happy father's day to my mother!! love you !!
aku like jee . dunno what to say .
hari tu , aku dok denga lagu . pastuh terdenga lagu WHEN YOU'RE GONE- avril


aku terdiam . aku denga jee lirik tu .
then aku pk byk2 kali .
sah lirik tuh same dengan condition aku time tu .
kat fb , aku tulis macam2 . 
lepas tuh , bermulalah kata2 semangat dari Chowder Pocoyo dan Hidayah Haris
'be tough'   'sabar'   'kitorang ade' dan macam2 lagi
thanx korang ! kalu korang ta de , aku ta tao aku cmne
i always wishing if there is time machine 
i wanna go back to the night i lost him
i want to help him . i want to hold his hand . i want to sit beside him till the end
but , i know it's impossible to do that
 aku nak sangat cakap kat dia
ayah , uyuy sayang ayah . uyuy nak hidup dengan ayah
uyuy ta nak hidup sorang2 . 
honestly , aku rindu sangat2 kat dia . 
his voice , his scent , his laughter , his angry feeling towards me .
i miss all that


tapi ape nak buat 
ketentuan Tuhan sape boleh ubah
maybe kepergian dia ad hikmah
sekarang 
aku ade farah , daya , nabel <--- Nabiel Eccentric
zue <--- Zuraidnah Adnan
semua sokong aku dari belakang
aku dah anggap diorang macam family aku dahh
termasuk laila <--- Laila Mylo Bokami
dan poya <--- Fea Poya
my real family ? don't mention it . its annoying me .


to me , my dad is my only family .
ayah , uyuy rindu ayah
i just tought i can't live without you
but my friends gave me support that u always gave me
tapi ayah , 
ayah tao tak ?
family kite tak macam dulu dahh
family kite dah lain
korang , korang nak tak tengok gamba ayah aku ?
bawah nih laa dia

i love him more than myself

konklusi
saya sayang ayah saya
saya sayang Chowder Pocoyo
saya sayang Hidayah Haris
saya sayang Nabiel Eccentric
saya sayang Zuraidah Adnan
saya sayang Laila Mylo Bokami
sayan sayang Fea Poya

mod > :'(

3 comments:

  1. i love you !
    *speechless coz sedey sgt. .
    im sorry cydah syg !

    ReplyDelete
  2. be tough la ye.. feeling th same way too.. i know that words can do noting but remember we're always by your side..:)

    ReplyDelete
  3. oke dear~ aku sayang korang sanad2 ! :)

    ReplyDelete